perikizmom_ 26 yaşında evlendim 1 yıllık evliyim ve keşke daha önceden tanıyıp evlenseydim diyorum. Ben bi pişmanlık yaşamadım elbette her evlilikteki gibi sorunlar yaşanıyor tartışmalar kırgınlıklar oluyor ama en önemlisi sonuca varabilmek karşındakiyle birbirini anlayabilmek. Bunları karşılıklı sağlayınca ve saygı, sevgi, güven, sadakat olunca gerçekten dünyada cenneti yaşıyorsunuz. Ben iyi ki evlenmişim diyenlerdenim. Rabbim hepimizin evlerinden huzur mutluluk sağlığı eksik etmesin inşallah 🤲🏻🌸