Kusura bakmayın yeni gördüm
İdrarda hafif yanma ve sürekli idrara çıkma ve hissi berbat bir şey Dr gittim tahlil verdim direk yatış verdi zaten bir hafta yattım hastanede bebek için çok riskli dedi erken doğum bebek düşebilir vs antibiyotik tedavisi gördüm erkenden gitseydim ilaçla geçerdi ama maalesef benim hatam aksattım sonrada çok ilerlemiş