Dunyammmmmmm cnm benim 29.hafta da nst de sancılarım çıktı zaten progestan fitil sabah akşam kullanıyorum. Günde 1 tane de adalat içiyorum. 29.haftada ciğer geliştirici iğne de vuruldum. Inşallah dayanır bebislerimiz. Her hafta kontrole gidip nst ye giriyorum.