Merhabalar düzcede Atatürkte doğum yapan var mı acaba , dün ilk defa gittim özel kısmına muayane ücreti ödeyerek muayanemi yaptırdım sonraki ilerleyiş nasıl oluyor acaba , doğum ücreti , nst ücreti yada yapılan tetkiklerden ücret alınıyor mu ? Birde doğum da ordaki odalar nasıl acaba tek kişilik mi deneyimi olanlar paylaşabilir mi lütfen