Merhaba arkadaşlar bugün 29. Hafta kontrolümde bebeğin eşinin rahime yakın olduğunu söyledi doktor bu haftalardan sonra yukarı çıkan çok az varmış ama yine de bekleyeceğiz bakacağız dedi bir de hiç kanama yaşamadım bugüne kadar ilişki yasakladı doktorumuz bir de ağır iş yapma dedi yine de biraz üzüldüm açıkcası bu durumu yaşayan arkadaşlar tecrübelerinizi aktarırsanız çok sevinirim. 🙏