Bir oğlum var 2.5 yaşında ve şu an 11 haftalık gebeyim.herkes kendi ailem dahil inş kızın olur diyorlar dışarda gördüğüm kişı bile aynı duayı ediyor bazısı soruyor cinsiyet belli mi diye sakasina erkek diyorum yüzleri düşüyor olsun olsun diyorlar sinirim bozuluyor resmen oğlum olursa suçlu hissedirecekler beni benim temennim hayırlı sağlıklı bir evlat çok bunaldım