kader26_ Tetanoz aşısı olmama daha vakit olduğu için doktora sorma imkanım olmadı. 1 yıl önce tetanoz olmuştum. Acaba tekrar aşı olmama gerek var mıdır? Aynı durumda olan var mı?
myangelson kader26_ hamilelikte genelde vuruyorlar yine. 2 sene önce 2 doz olmuştum bu hamileliğimde tek doz da olsa vurulmali dedi perinatoloji. Tabi doktora sormakta fayda var
Barabar kader26_ son on yılda olduysan gerek yok zaten tek başına tetanoz değil adacel aşısı tetanoz difteri boğmaca olmanız gerekli 30. Haftalarda. Bebeği bogmacadan korumak için
Nurr_22_22 kader26_ hamilelikte 3 doz oluyorsun benim 3 doz aşım.vardi hamilelikte 1 doz oldum son dozu ikinci hamileliğe sakladık hemşire de aynı şeyi söyledi ihmal etmeyin