Abcdfghe normal laboratuvar farkı da olabilir tabi. Benim ilk hamileliğimde 4 katına yakın artış olmuştu doktorum çok iyi süper demişti. Kese gözükme olayı da farklı çünkü normalde 2000 3000 de kese gözükür falan deniyor yanılmıyorsam, ben bu hamileliğimde 4000 değer ile öğrendim hamileliğimi 3 4 gün sonra muayeneye gittim en az 10000 lerde oluyor değerim hesaplayinca ama vajinalde zar zor kese görmüştü doktor 4 haftalikmis o zaman