Miamsr Kızlar hamileyim kızımın ismini parla koymak istiyorum kimsede yok fazla kimede sorsam beğenmiyor kafam karışto çokmu varoş çokmu yeni çağ ismi kötümü ya yada güzel isimleri yorumlara yazın 💜
[silindi] Canım neden varoş olsun gayet güzel isim. 9 ay karnında taşıyorsun içine sinen ismi koy bence 🌸