R_seda1 Fatoss8 beenn. 13.haftada kiz dedi iki kizm olcak dye cok sevibmistm sonra 19.haftada gittim erkekms bizi yaniltmis ddi sonra bi kizm bi oglum olcak due cok sevindm😃
Sevgi1296 14 haftada yüzde 90 kız dedi sonraki ay da cocuk kendini göstermedi bu zamana kadar kız dedik hep dün kontrolüm vardı 22 haftadayız erkek dedi doktor biz şok 🤯 5.5 aylık olana kadar bebeğin cinsiyetini öğrenemedik bir türlü inş tekrar değişmez