BurcuHamza 28 haftalık hamileyim ve uyku problemi çekiyorum 😔 geceleri geç yatıyorum halbuki uyuyayım diye ama saat 4-5 arası uyanıyorum ve sonrası yok desem yeri.. Varmi önerebileceğiniz birseyler kızlar?
Zeynepnaz BurcuHamza bende aynıyım😩gece 11 gibi yatıyorum. 3.30 gibi bir uyanıyorum sonra kesinlikle uyuyamıyorum. Sabah kadar yatakta dön dön dur.😩
Umutyorgun BurcuHamza ayy benmde o haftalarda basladi gece 12 de uyuyp 3 -4 kalkiyorum bi dahada uyuyamiyorm.34.haftamdayim.
Hayal-umut BurcuHamza gündüz de uyusam aynı cnm 4 5 saat uyusam da rahat 4 5 defa kalkıyorum wc ye . Wc ile kanka olduk 😀😀😀😀
BurcuHamza Hayal-umut aynen git gel bir hal oluyorum yataktan daha çok wc tepesindeyim afedersin.. Ben gündüzleri uyuyabilsem keşke uykusuzluktan başım ağrıyor artık ☹️
Hayal-umut BurcuHamza aynen cnm yaa hayirlisiyla biran biran önce dogsa da bende rahatlasam diyorum artk. Bende ruh gibi geziyorum ortalıkta
BurcuHamza Hayal-umut inşaAllah cnm Dogunca hepsini unuttucaz hayırlısıyla ☺️ senin az kalmış hayırlısıyla bizde o haftalara geliriz inşaAllah. Allah yardımcımız olsun
Hayal-umut BurcuHamza amin cnm ınsallaaah hepimizi. Son zamanlar hiç geçmiyor ilk zamanlar geciyor da
BurcuHamza Hayal-umut banada öyle geliyor 25.haftaya kadar su gibi akıp geçti şimdi gecmiyor dahada agirlasinca hiç gecmicek anlaşılan 😁
BurcuHamza Hayal-umut bi mart sonu gelse iyiydi 😁 hayırlısıyla artık beklicez cnm o kadar bekledim bunuda beklicem artık ☺️
BurcuHamza Zeynepnaz aynı ben gibisin bendede durum ayni.. Bi arastiricam çay falan varsa icebilecegim almayı düşünüyorum hergun baş ağrısı ile uyanıyorum ☹️
Zeynepnaz BurcuHamza kesinlikle öyle ya baş ağrısı ile uyanıyorum. Bütün sersem gibi dolaşıyorum. Günümün hiçbir verimi olmuyor😔
BurcuHamza Umutyorgun hiç geçer diyen yok teselli bulurum belki diyordum ama dahada kötü oluyor demekki 😬 az kalmış senin darısı başımıza inşaAllah
BurcuHamza Zeynepnaz beni tarif ediyorsun resmen hayattan kopuyor insan. Şuan yataktayım mesela acaba uyuyabilir miyim diye 😐
Zeynepnaz BurcuHamza bende o şekilde sürekli bir uzanma hissi yemeği bile zor kalkıp yapıyorum bazen inşallah düzeliriz😔