Aselnaz33 Kızlar kontrolden geliyorum kızım 33+1 haftalık 1 gün geriden geliyor 44 cm, 2 kilo 58 gr bana zayıf gibi geldi doktorum haftada 3 gün et ye 2 haftada 400 gr aldır dedi morelim bozuldu ya o kadarda süt,yumurta,muz tüketiyorum.. yüzünüde göremedim kapatmış eliyle ağlıcam resmen ! Sizin bebişler kaç gr
Ebrufarid Aselnaz33 o zamn ben ne yapayım 31 haftalikken 1500 gr dö doktor gayet normalde dedı suan 32 haftalığız daha gitmedik doktora her doktr farklı demekkı üzülmeyin lutfen alır Kilo. İnşallah
tazecikanneee Aselnaz33 biz de yarın 33+6 oluyoruz biz de yarın gideceğiz bakalım en son 31+3 de gittik 1600gramdı ama 4 gün geriden geliyordu bizim minnak 🥰 valla ben yememe çok dikkat edemiyorum sinir stresten yiyemiyorum zaten doktorum minyon bir Bebek olacağını söylemişti yarın yazarım 💓💓 ama bence kilosu iyi seninkinin kuzum bizimkini gör şimdi 2 kiloyu bulmamıştır bile acaba haftasını yakaladı mo
Emell Aselnaz33 ayy canim ne kadar guzel gidiyordu senin bebeginin kilosu. Stres yaptim simdi. 30 da 1440 gr dik. Biz napcaz acaba yaaa
GamzeCan Aselnaz33 seni görüyodum arada normalde ilerde gidiyodu dimi bisey dedi mi doktor neyden kaynaklıymıs😏
asilsmom Üzülme cnmm bu kdr dr un dedigi gibi et , balik tüket biz daha 29 haftaligiz 28+2 iken gittim 1319 du benimkide🥰🥰saglikli olsunlar kilo zaten alicaklar
Aselnaz33 Ebrufarid benim doktorda haftası ile iyi ama zayıf gibi dedi et tüket dedi iki haftada 400 gr aldırmam lazımmış
tazecikanneee Aselnaz33 omega3 kullanıyor Muş’un bende et balık asla yiyemem ımom kullanmaya başladım çocuk kilo almaya başladı 😂 zaten yazıyor düsük Doğum agırlıklı doğacak bebeklere kilo aldırmaya yardımcıymış hemde ben decaviti bırakıp ımom a başladım çocuk kilo aldı 😂
oznursrm Aselnaz33 Ben günde 2 bardak süt ,2 muz,bal ,4 cevız,7 badem,7fındık,1 yumurta,tahin pekmez yedim canım.Bebeğim 5 günde 200gram aldı.🙏🏼
Aselnaz33 tazecikanneee ben birde muz,yumurta,süt çok tüketen biriyim hep önde giden bebeğim şimdi zayıf gibi
Aselnaz33 Emell boğazımda yumruk oluştu resmen ya hıçkırarak ağlamak istedim hep önde gidiyordu şimdi 400 gr 14 günde aldırmam lazım
Emell tazecikanneee ay evet ben de imom i birakinca bebegim zayif kilo aldii. Ayrica sadce bebegime degil kesinlikle bana da yariyo😁
Merve___ canim benim erken dogum riskim var 32 haftadayim 1700 gr olmus .. yani her an dogabilir. 5 haftdir hastanede yatiyorum. Okadar cok hastaliklar gördüm ki sükret. Varsin zayif olsun sagligi yerinde olsun yeterli .. dogdudugnda zaten kilo alirlar merak etme. Hic kendi kendinede morelini bozma :)
Melikeeeee Merve___ çok geçmiş olsun. 5 haftadır neden yatıyorsunuz? Benimde erken doğum riskim var ama evde yatıyorum farklı bir durummu var sizin acaba
Aselnaz33 GamzeCan protein çok tüketmiyprmuşum 🤦🏻♀️ Evet ya hep öndeydi öyle morelim bozuldu ki anlatamam ağlıyalcatm içerde
GamzeCan Aselnaz33 tüketirsin kapanır açık canım sen kafana takma hem kızdı seninki sanırım kızlar biraz minnos olur🤗
CansuCaTurkmen Canım benim bebeğim 10 gün geriden geliyordu hatta gelişim geriliği için takip filan ediliyordu eğer 3 hafta kadar geri gelirse müdahale edilecekti ama ben sürekli yiyen biriyim yani yediğim şeyler zararlı şeylerde değildi kahvaltımı sağlam yapar balığımı etimi sütümü tüketirdim 30 haftalıkken 1370 gramdı yine aynı şekilde kaşar muz süt yoğurt balık et tüketmeye devam ettim kuruyemişimi yedim yaptığım ekstra birşey yoktu üzerine birde hasta oldum sadece hastaa olduğum dönem çok fazla pekmez tükettim acaba o mu etki yaptı diyorum. 33+6 da gittiğimde 2,500 gr olmuştu doktorda bende şaşırdık baya bi açığını kapatıp öne bile geçmişti bense hasta oldum daha cok geriden gelicek diye stresle gittim. Bazı bebekler sonradan açılıyor sanırım. Kafana takma beslenmen düzenliyse sonradan alabilir.
Damlaaaa Aselnaz33 bilemedimki 33 te kac olmasi gerekiyo ben 31 de gittim 1.800 dü kilomuz cnm bi salep icmeyi denesene kilo yaptigini duydum ben cok ictim salep