ilkgozagrimhavinim Merhabaaa hadi gelin bu postun altında toplanalım, doktor kontrollerimizi, bebişlerimizin gidişatını, hafta hafta ay ay birlikte yaşayalım paylaşalım doğuma beraber girelim😍
Merve_kucuk ilkgozagrimhavinim 8+5 günlüğüm 8+2 günlükken kontrole gittim çok şükür her şey yolunda 25/29 kasım arası ikili test için gideceğim 😌
Nacyax ilkgozagrimhavinim uygulamaya göre 8 + 4 üz ama dün doktor tam 8 haftalık dedi kalp atışlarını duydum çok şükür 6. Haftadan beridir duyuyoruz ama her seferinde daha güzel geliyor 😍🥰🤗 mide bulantılarım hat safhada kendi evimde yemek pişiremiyoeum eve girdiğim anda midem bulanıyor haftaya bi daha kontrole gidicem ondan sonra daha bi birbuçuk ay kadar gitmeyi düşünmüyorum cinsiyet öğrenmek için giderim heralde
Btl066611 ilkgozagrimhavinim 6+0 bugün randevumuz vardı bebeği gördüm kalp atışında vardı erken olduğu için dinlemek istemedim ilerki haftalarda dinlemek istiyorum haftama göre gittiğimi söyledi doktorum herşey güzel bir haftadadır lekelrnmelerim var Protestan yazdı mide bulantılarım yoğun olmaya başladı belim de de ağrılar oluyor
RabiaK27 ilkgozagrimhavinim uygulamaya göre 7+2 daha doktora gitmedim haftaya cuma günü gideceğim inşallah herşey yolundadır🦋
Ayselcnt 8+2 yim.. pazartesi günü kalp atışını duydum çok şükür.. mide bulantısı var.. ve çok afedersiniz sabah öğürmelerim.. bunun haricinde bir sıkıntım yok şuan..
ilkgozagrimhavinim Btl066611 benimde 6 hafta itibariyle artmıştı bulantım 7+1 iz uygulamaya göre ilaç yazdı ama kullanmıyorum
Btl066611 defnevedoruk evet zaman geçmek bilmiyor benim heyecanım hala dinmiş deyil sanki aşık olmuş gibiyim kendimi sürekli gülerken buluyorum inşeAllah sende güzel haberler alırsın canım
Shnkh ilkgozagrimhavinim 7+3 yola devam enox igne ve coraspirin kullanyrm tekrarlayan kayiplarim oldugu için şifa olur insallah hepimiz sağlıkla bebeklerimizi kucağımiza alırız inşallah bana da dua edin
Ayselcnt ilkgozagrimhavinim ayhh çok kötü bir his.. sabah aç karınla daha kötü..ben oğluma hamileykende sabah öğürtüm çok oluyordu.. bunda da aynı.. Rabbim kolaylık nasip etsin hepimize..
Esnana ilkgozagrimhavinim bende öyleyim şuan 7+3 sabah birşeyim yok gece sürekli uyanıyorum mide bulantısına
Btl066611 ilkgozagrimhavinim evet bende bulantı için ilaç yazdırdım ama endişem dinmediği için bende içmeyi düşünmüyorum eğer çok kötü olursam kulanırım diye de aldım
Gozdenur1334 ilkgozagrimhavinim 8 haftalığız mide bulantısı belirgin belirti yaşamadım. Bir iki gün olduysa diğer gün rahattım :) şimdilik böyle ilerliyoruz. Umarım hepimize sağlıkla kucağımıza almak nasip olur 🌸
Btl066611 Ayselcnt bende sabah namazına kalkıyorum başlıyor kraker de yesem pek faydasını görmüyorum kahvaltı yapınca ve ara öğün olarak meyve yediğimde de midem bulanıyor sadece akşam yamaginde olmuyor onda da hazmedemiyorum midem eşkiyor 🤪
Pinnar7 Haftada gitmiştim doktora kese göründü bugün itibariyle şimdi tam 6+0 ız, haftaya cumartesi kalp atışını duymaya gideceğiz 7+1 iken umarım kalp atışını duyarız. Çok bekledim değecek🥹🙏