Mahbuss Beysaaa t çizgisi beyaz çıkmış. Bugün test yaptım benimde böyle çıktı İnşallah sizinki pozitiftir https://hizliresim.com/i7ez114
Femay Beysaaa 7 gün geçmesine bu kadar silik çıkmaması lazım canım testi tekrarla bence 3 çizgi görüyorum
Turuncukadin Beysaaa ben 5-6 gün geçince yapmıştım ikinci çizgi net belliydi burada tam belli değil gibi canım kanda daha doğru çıkar. İnşallah istediğin gibi sonuçlanır
Meryeminannesi20 Beysaaa bende 8 gün geçikmeyle silik çızgi gördüm 11 gün geçikmeyle kan verdim değerim 91.7 çikti bende burda bekleyeyim