Meryeminannesi20 Kızlar Adetim geçtikten 4 gün sonra test yaptım bariz tek çizgi çıktı 8 gün geçikmeyle silik çizgi çıktı dün kan verdim bugün 97 çıktı ama geçikmem bugün 12 gün normal mi
Seyda2323 Geç döllenme olabilir. Bunu en iyi kadın doğum doktoru bilir canım İki gün sonra git kadın doğuma zaten kan isteyecek senden Düzenli artış varmı bakar İki günde iki katı artması gerekiyor En iyisi doktora git
Meryeminannesi20 Seyda2323 yarın özelde kan versem tekrar yada pazar günü belli olurmu acaba kanı aynınyere vermek önemlimi
Seyda2323 Meryeminannesi20 hayır canım önemli değil Ben ilk acilde verdim Doktorum özelde diye özele gittim. Bide orda verdim. Doktorun ona göre bi yol izler Ben cok erken öğrendim.
Seyda2323 Meryeminannesi20 ben özelde verdim iki saate çıktı. Doktor bi bakalım dedi kese yoktu ama rahim kalınlaşmaya başlamış dedi. Gebelikte oluyormuş bu Bir hafta sonra keseyi bir hafta sonrada kalp atışını duyduk Bir hafta geriden geliyordu benimde. Gec döllenme olabilir dedi ama adet tarihimi yakaladı bebek