Merhaba arkadaşlar, son regl tarihim 23 eylül ama ben beklenen adetimin 7 günlük gecikmesinde erken gebelik testinde silik çizgi ile öğrendim.29 ekim günüydü aynı gün kan verdim 91 cıktı beta. Sonra 4 kasım tekrar kan verdim kese görünmedi vajinal muayenede 834dü bir kaç gün sonra tekrar gel dedi. Ama dün yani 7 kasım gecesi kahvefengi ve pembe lekelenmem olunca korkup doktora gittim kan verdim muaynede vajinal- yine kese gönrünmedi beta 2394 cıktı. Doktor ya geç döllenme dedi ya da dış gebelik kan testiyle devam edeceğiz kontrol sağlayacağız dedi. Korkuyorum dış gebelik olmasından. Başına gelen var mı? Bu arada bence de geç döllenme oldu 11 ekimden şüpheleniyorum. Yani kana göre 4, reglime göre 6 haftalığım. Ne hissedeceğimi şaşırdım