Bende ilk doğumumu Abdullah beyde yaptım çok sıcakkanlı güler yüzlü bir doktor memnun kaldım ikinci hamileliğim Abdullah bey çok fazla yurtdışına seyahetlere gidiyor denk gelemedim İsmet beye gidiyorum oda çok tecrübeli asla risk almayan ilgili bi doktor memnunum şuanlık