Merve-metin Hryedz ben kullanıyorum doktor bana 2 damla demişti eczaneden alırken üstüne yazmış olmaları lazım doktor nasıl reçete ettiyse
Aslaninannesi_ Hryedz biraz düşük evet ama zaten bebek annenin tüm depolarını bitirdiği için depoları doldurmak lazım 😀