Eminegkgl Kızlar merhaba, eşimle Eva ismini sevdik ama eminde olamıyoruz. Kulağa nasıl geliyor🙄 fikirlerinizi paylaşırmısınız.
Ela51 Eminegkgl çok kibar bir isim ☺️ Bende cinsiyet öğrenmeden önce kız diye hissedip Zara ismini koymuştum daha doğmadan 😂 erkek oldu sonra 🙏☺️
Eminegkgl Nurrrrr erva ismini de beğeniyorım. Ama o kadar çok kullanılıyor ki artık. Açıkcası biraz farklı olsun istiyorum:)
Eminegkgl Ela51 teşekkür ederimm☺️ Bizde ilk hamile olduğumu öğrendiğimiz de erkek diye hissedip erkek ismi bulmuştuk. Ama doktor kızınız olcak dedi 😁
[silindi] Günaydin☺️ Eva Havva anamizin hiristiyanlarda kulandiği isim...pkadar değişik isimler varki sumru gibi zümra gibi... ama eva bidaha düşünün derim
Eminegkgl [silindi] sanırım internet baktınız. Malesef eksik bilgi. Uzun uzun araştırdım aslında. Eva arapça bir kelime olup kehf suresinde de geçiyor. Ve sığınmak anlamına geliyor.