Kızlar devlet hastanesine geldim hemen hemen 14 haftalık dedi doktor kayda da 14 olarak girdi 13+5 adetime göre ikili zamanı gecmis dedi 3 luye gün verdi bebek çok değişik pozisyonda dedi ters gibi gördüm ben yanlış gormediysem sadece kafasıni olctugunu gördüm oda küçük birşey gözüküyordu zaten ne elini ne kolunu gördüm ne burun kemigini ölçtü ne enseyi ultason hiç iyi değil cinsiyeti hakkında da birşey diyemiyvem cnki ultason iyi değil bebek de şuan duruşu çok farklı dedi ne yapayım siz bir akıl verin ..