Kızlar merhaba. Bir sezaryen doğumum iki tane de kürtajım var. Adet kanamaları ciddi açıdan azaldı. İkinci kürtajda düşük sebebim rahim yapisikligi olduğu söylendi. Laparoskopi ve histereskopi oldum. Bu durumu yaşayip hamile kalan var mı bebeğini kucağına alan ??