aybike-21 8 haftalık hamileyim bugün kontrole gittik kese biraz Küçük kalmış dedi. Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı?
Eceunverkanra aybike-21 Merhaba bilgim yok postunuz ustte kalsin, bebegi ve kalp atislarini duydunuz mu? Belki gec dollenme olmustur o nedenle biraz kucuk gozukuyor olabilir keseniz.
MervEslinArden aybike-21 Bu haftalar da hep bi keselerde sorun oluyor herld ya sonra düzeliyor benimde kesem bozuktu düzeldi
aybike-21 Eceunverkanra kalp atışını 5′te duymuştuk. Bebekte ve bebek boyutunda hiçbir terslik yok her sey çok normal ama kese biraz küçükmüş. İkinci gebeliğim ama ne anlama geliyor hiç bilmiyorum.
Eceunverkanra aybike-21 O zaman bir sorun olacagini dusunmuyorum. Bebekte bir sorun yokken kesenin biraz kucuk kalmasinin ne gibi bir sorun yaratabilecegini hic bilmiyorum doktorunuza sordunuz mu bir sey demedi mi?
aleynablmk merhaba, doktora gittiniz mi ? Aynı durum benimde başıma geldi fakat pazartesi günü gidicez çok korkuyorum günlerdir içim içimi yiyor.
Gunnnessss aleynablmk Bana oksapar iğne progesteron iğne dekort corasprin verdi ve bi defa beyaz serum aldım 4 saat sürdü
aleynablmk Gunnnessss anormal gelişen gebeliklerde oluyormuş. 1 hafta sonra kontrole gittiğimde durmuştu. bol bol su için ve havuç yiyin. Allah yardımcınız olsun ama geneli düşükle sonuçlanıyormuş. Doktorum pek bir şey söylemedi her hamilelikte olabilecek bir durum demişti.
Gunnnessss aleynablmk inanın çok üzüldüm sizin için inşallah en kısa zamanda sağlıklı bi gebeliğiniz olur. Kese ölçünüz ne kadardı acaba benim bebek 90mm kese 1.5 cm biraz küçük dedi doktprom
aleynablmk Gunnnessss inanın onları hiç konuşmamıştık. Pek konuşan bir doktor değildi. Ve bana hiç ilaç iğne falanda vermedi. sizin kaç haftalık
Gunnnessss aleynablmk benim 7 hafta 5 günlük yarın kontrolüm var inşallah iyi ilerlemiştir çok korkuyorum dualarınızı bekliyorum
Gunnnessss Evet kesem 4 günde 4 mm büyümüş beyaz serum iyi gelmiş dedi doktorum cuna günü tekrar serum alıcam
Gunnnessss aleynablmk merhaba canım şuanlık gayet yolunda ilerliyor tedavilerime davam ediyorum 9+4 olduk 🥹
aleynablmk Gunnnessss bana doktorum hiç serum ilaç iğne falan vermemişti. Belkide doktor ihmalliğinden kaybetmek durumunda kaldım. Ama bir yerde de kader devreye giriyor malesef yaşayacağımız varmış. Sizin adınıza inanın çok mutlu oldum umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız.
Gunnnessss aleynablmk benim doktorum riskli gebelikler üzerineydi zaten eğer imkanınız varsa diğer hamileliğinizde öyle bi doktora gidin derim. İnşallah bebeğim sağlıkla ilerler kucağıma alırım. Sizide allah yakın zamanda sevindirsin