Ailede hiç diyabet geçmişi yok, hamilelik boyu 8 kg aldım, açlık tokluk hep çok iyi çıkıyordu doktor yaptırma dedi ben yaptırdım şeker yüklemesi ve diyabetim çıktı. Diyetle hep sınırda tuttum geçen hafta doğum yaptım gebelik diyabetim yüzünden bebeğim bir hafta kuvozde kaldı. Çok şükür şimdi çıktı ikimizin de artık şekeri yok doğurur doğurmaz geçti ama hamilelik boyu çektim.
Demem o ki iyi ki doktoru dinlememişim , şekerin kimde olacağı hiç belli olmuyor çok çok tehlikeli