mmedinestlms Minikkalp04 çok şükür iyiz siz nasılsınız güzel anne hareketlerini daha önce hissettmiştim küçük küçük kıpırtılarını ama bu hafta daha net hissetmeye başladım çok güzel bir his daha yakından hissetmek
Nergisimmm Hala ara ara gelen mide bulantısı ve kusma ile uğraşıyorum başlar göre çok iyiyim tabi buna da şükür.hareketlerini bu hafta daha net hissediyorum
Bir_nazenin01 Ay ben çok iyiyim çok şükür cinsiyet şoku yaşadık kesin olarak kız deniyor du oğluş geliyormuş 😅 hiç hareket hissetmedim daha korkmalımıyım ya ilk bebiş bu arada ve hiç göbek yok neredeyse
mmedinestlms Bir_nazenin01 iç karnın geniştir ondan göbüş yoktur da benimkine de hep kesin dille erkek denildi 13. Haftada öğrendim değişirmi ki içime şüphe düştü kasım indiriminden hastane çıkışını erkek almıştım diğerleri ortak renk de korkmana gerek yok yakın zamanda hissetmeye başlarsınız
Bir_nazenin01 mmedinestlms erkek dendiyse genelde değişmez çünkü hemen pipi belli oluyor biz şok olduk görünce 😅 Ay hayırlısı olsun🥰
sevdn Biz fetal dna yaptırdık kız dediler herhalde daha değişmeyecektir dna sonuçta kesin bilgidir umarım🙈 hareketlerini henüz hissetmiyorum sabırsızlıkla bekliyorum. Sağlıkla gelsin kuzuşlarımız