aybuke__ Rbdrmx yaaa bendee gördüm aynı 5+2de gittim ama geç döllenme olabilirmiş benim kii kaç mm keseniz sizinn
Dolunay_dolunay Rbdrmx Hayırlı olsun güzel bebişin annesi kucağınıza sağlıcakla geldiği günleri de görün inşallah 🐣
Berrakk39999 Rbdrmx hayırlı olsun saglıkla kucagınıza da alırsınız inşallah 🥰betanız kaçtı ben de 5 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum ama biraz daha beklesem mi bilemedim alttan muayene de istemiyorum
Rbdrmx Berrakk39999 5 haftalık iken alttan bakılmaz ki zaten betama daha bakmadı canim gerek yok dedi Dr kalp atışı lazım artık dedi
Nilayy95 Rbdrmx ayy canım bende 4+6 yım bugün gördük direk .ultrasonda önde dedi 5+2 görünüyor dedi 🥰🌸 sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah