Merhaba lar , konu başlığı bugün yaşanılan durumumla ilgili olunca ve başıma da ilk kez gelince daha önce kullanmış annelerden bilgi almak istedim. İkinci gebeliğim ve ilkinde hiçbir kanama vs yaşamadım . Ancak bugün kontrol için gittiğimde keseye çok uzak kanama alanı var yani kanasa bile bebeği suruklemez ama ilaç kullanalım dedi. Bana ilacı fitil olarak kullanmayı söyledi. Progestani fitil olarak kullanan var mı ? Şimdiye kadar okuduklarim hep ağız yoluyla alanlar oldu.