Betulsevbuk 37+1 de yaptım zorunlu sezaryen oldum. Bebeğim plasentadan ayrılmıştı. Kanamalı bir başlangıçtı.. bir hafta öncesinde hep ölü gibi yattım elimi değil parmağımı kıpırdatmaya bile halim yoktu. Doğumun olacağı günden bir gün önce bi enerji yüklendi ama kalktım evimi topladım yürüdüm vs. Değişikti benimki 😂