Cok şükür bizde bu haftaları gördük ben hep başlarda bu haftadaki hamilelerin postlarnı okuyup gecermi acaba bende o haftaları görürmüyüm derdim de gördüm cok şükür 34+0 olduk 2 hafta sonra gün alıcam inşallah çantalarınız hazır mı ,temizlige ne zmaan başlicaksınız ,bebekler kaç Gr oldular, nasıl gidiyor hamilelginiz benimki cok güzel başından beri hiç sıkıntı yaşamadım sadece şuan uyku ve rahat nefes alamama sorunum var bebegmde 30+3te 1700 demişt gecen hafta gittigimde başka doktor vardı ve kilosunu söylemedi 2 kiloyu geçmiştir dedi 🤦