Kızlar bugün sağlık ocağına gittim hem iğnemi vuruldum progestan hem ilaç yazdıracaktım yazmadılar Bir de 6 tüp kan bir idrar verdim kiloma tansiyonuma bakıldı açlık tansiyonu 12 ye 7 2025 Ocak Nisan Mayıs’ta çağırdı gebelik izlenimi için neler yapılıyor Bir de aşı olunuyormuş ne aşısı bu