Seherr o belgeyı vermezler cunku hamıle kadını işten cıkarmanın cezası altına gırmek yemez.. Ama olurda cahıllıklerıne gelip senı kendılerı ısten cıkarmıs gbı gosterırlerse davaacma hakkın var saglam para alırsın.. Bu arada sana yaptıkları anlattığına göre mobıng arastır hakkını sawun cıkısını yazıp cıkma. Sana baskı uygulayamazlar sgk yı ara durumu anlat onlar ızlıyeceğin yolu anlatırlar ama cıkısı yazmadan ara