hakkah24 Kızlar daha şimdiden ayaklarım çok fazla şişiyor. Sanırım tuzu ve tuzlu şeyleri biraz abarttım. Yürüyüş ve su içmek dışında önerebileceğiniz bir şey var mı?
Fyz_a hakkah24 odem durumunda sanki yuruyus daha cok etkikiyor diye biliyorum tam emin degilim ama onu bi sorun siz tuzu kesin demek ki tansiyon skntiniz olabilir
hakkah24 Fyz_a birkaç başlık altında yürüyüşü gördüm ama iş ve ev çevresi olarak fazla yürüyüş imkanım yok zaten. Korktum birden şimdiden ayaklarımı öyle görünce:/