Bugün tam 19 haftalığım doktor bebeğin 1 hafta geriden geldiğini söyledi ama rahim ağzında açılmam varmış düşük riski erken doğum riski var dedi bir de ayaklarını içe dönük gibi gördüm dedi detaylı ulrtasona gitmemi orda netleşeceğini söyledi aynı durumu yaşayan var mıı özellikle açıklık için ne yapmam gerekiyor yardımm lütfenn 🥺