Bugün çatlama gününüde sayarsam 9.gün,dün test atmıştım ama inanamamıştım,bugün düne göre koyulaşma var.Rabbim nasip ederse 2.bebiş olucak 🥰3. ayımızda olmuş oldu.İlk 2 ay çok kafaya taktım birde sadece yumurtlama ve çatlama günleri birliktelik oluyordu.Bu ay 2 güne bir değerlendirdim Rabbim nasip etti sanırım ✨🙏🏻🌸🥰🍓🤩Çatlama günümden beri olan regl sızısı gibi ağrılarım oluyordu hafif hafif,kızımda felsket göğüs ağrım vardı ama bunda sadece göğüslerim dolgunlaştı ağrı vs olmadı.2-3 gündür de belimle beraber kasık sızılarım oluyordu 🥰Rabbim isteyen herkese nasip eder inşallaahhh🙏🏻🙏🏻🥰🥰❤️❤️❤️Bu arada 11 Ekim regl başlangıcım,yumurtlamayı reglden 19-20.gün görüp 21.günde çatladı yani geç yumurtlamam oldu 🥰