Tazeanne74 20 haftadan herkese selamlar anneler 🙋 Biz Yolu yariladik çok şükür kızımızla💗🐣 Sizde durumlar nasıl 😊 Miyde bulantılı günler bitti. Ayrıntılı ultrason dan sonra kızımız için alışveriş yapmaya başlayacağız 💛🥰
perikizmom_ 21+2 den selamlar biz de kizimla yolu yariladik ama günler hiç gecmeyecekmis gibi hissediyorum Tazeanne74
aysenuroztunc Tazeanne74 19+4 ten selam oğlum olucak inşallah 🥰🙏🏻 Mide bulantılı günler tam bitmiş sayılmaz ama artık bulantı ilacını kullanmıyorum çok şükür ❣️ Detaylı ultrasonumuz ayın 16 sında onu da atlatırsak hayırlısıyla üzerimdeki stres kalkacak biraz 🥰 Hareketlerini hissetmeye başladınız mı acaba ben arada nadir hissediyorum ama emin olamıyorum ilk gebelik olduğu için
Baby_B Tazeanne74 20+6 selamlar Bugun doktoruma gidicem biraz kasik agrim oldu dün.Enfeksiyon var sanirim tahlilden anladigim kadariyla minikte olsa.. Haftaya detayliya giricem Kucuk seyler aldim,buyuk esyalar detaylidan sonra alicam bende
AnayimBenAna_ Tazeanne74 aynıyız 20. Haftaya girmiş bulunuyoruz 🤭🌸 benimde ikinci kızım geliyor nasipse. ♥️ Çok güzel ilerliyor günlerimiz.
bisbis Bende 20 haftalık oldum benimde erkek hareketlerını hısseder gıbı oluyorum emınde olamıyorum sızın gıbı aysenuroztunc
Tazeanne74 aysenuroztunc Ben 19 haftaya girmeden bıraktım miyde bulantısı ilacını şimdi çok şükür yok. Bende hafif hissediyorum. Bizim ayın 15 ulturasyonumuz. Rabbim sağ salim kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah 😘
perikizmom_ Tazeanne74 Bende aynı tatlı birşeyler yiyince kipir kipir hissediyorum çok şükür bazi seslere de tepki verdigini hissediyorum çok ilginç Allahin mucizeleri işte rabbim isteyen herkese versin 🌸✨🧿🤲🏻
bisbis Tazeanne74 nasıl hıssedıyorsun nasıl bsy oluyor . Ben kalp atışı gbı tıp tıp bsy hıssdıorm karnımda Sanki bıde kasılarak gbı bsy hıssdıyorum bay kasılıyor gbi sizdekıler Bask bsy oluyor
aysegulpolat121 20+4 oğluşumla çarşamba günü detaylıya gireceğiz ben galiba 16.cı haftadan beri hissediyorum canım oğlumu ilk gebelik sağlıcakla gelsin hepsi inşallah 🙏🥰
Tazeanne74 bisbis başta sanki içinde kelebek var gibi bazen sanki göbek bağını çekiyor gibi br acı ama çok güzel bir duygu 🥰
aysenuroztunc bisbis bazen tekme gibi oluyor bazen pıt pıt gibi bazen de içimde bişey kayıyor gibi değişik değişik şeyler hissediyorum hangisi bebikten geliyo karar veremiyorum 🤣