Kızlar selam çok sıktım sizi sanırım ama bat4tü ben dayanamayıp test yaptım silik çıktı sonra gidip beta verdim pazar günü 17.4 çıktı salı 31.8 çıktı ve salı regl oldum reglim devam ediyor ancak betam perşembe günü yani dün 71.3 e çıkmıştı doktorum son adet tarihini bu adetin olarak kabul edeceğiz diyor bu durumu yaşayan var mı ben ilk regl olduğumda düşük kanaması sandım ancak düzenli ve sağlıklı bir artış olduğu söylendi şimdi tek korkum dış gebelik inşallah dış gebelik değildir tabi ama regl olup aynı zamanda da betası sağlıklı artan gebeler var mı bilgi verebilir misiniz..