arinmommy Kızlar merhaba bugün kan sonrası ilk doktor kontrolüme gideceğim benim için dua edin her şey iyi olsun…
KMerveK arinmommy benim de tam 6+6 kalp atışını ve kesenin içini görmedik henüz kalp atışı duyarsanız buraya yazar mısınız bende randevu alayım gerçi herkeste farklı olur ama olsun fikir edinmiş olurum
Ftmnr_35 arinmommy inşallah sağlıkla sıhhatle hayırlısıyla kalp atışını duyarsınız, inşallah hiç bir sorun yoktur sağlıkla gelsin 🙏🫶
Ftmnr_35 KMerveK merhaba, benim 7+2 de yani pazartesi günü gittim kalp atışı için. Usg de 6+5 dedi. Ve kalp atışını hamd olsun duyduk 🙏🫶 bilginiz olsun diye yazmak istedim
arinmommy KMerveK tabiki yazarim sabah kan verdim ultrason da çok yoğundu öğleden sonraya kaldi heyecanla bekliyorum. Siz bence endiselenmeyin bu haftalarda normal olduğu söyleniyor 8-9 haftalıkken vs daha net belli olur bence
Ayyysenur Geçtiğimiz pazartesi gittim 6 haftalık dedi beslenme kesesi gebelik kesesi oluşmuş dedi vajinal bakarsak bebeği görebiliriz dedi ben kabul etmedim 1 hafta sonra gel dedi pazartesi tekrar gideceğim
arinmommy Kızlar 6 haftayla uyumlu dedi 6+3 falanmis. Kalp atışını gösterdi sesini duyamadık çok yeni olduğu için. Beslenme kesesi benimkinde de oluşmuş. Kalp sinyalini gösterdi :')