perikizmom_ Ruh daralması sıkıntısı çekenler var mı benim gibi çok aşırı sıkıntı hissediyorum su bile içmek bana eziyet oldu akşamları olsun istemiyorum karanlık olunca iyice afakanlar basıyor.