Esra_krky ben 23+2 de gittim. 21-24 arası demişti doktorum bebek biraz daha büyük olduğu için ihtimallerle konuşmuyor doktorlar. O yüzden son haftayı seçtim, hem yüzü daha net çıkıyor. 18. Haftada doktorum beegin yüzüne bakınca daha net oluşmamış dedi detayliya gitsen pek işine yaramayacak demişti 5 hafta sonra gitmemi söyledi. Yapabiliirsan sende ertele derim.