MelikeDB Kızlar ben 5 haftadayım çok açık ve çok az miktarda kahverengi akıntım var normal mi acaba. Doktorum kanaman olursa hemen gel demişti öyle bir şey değildir dimi. Daha adet gecikmesinin dördüncü günündeyim
Kubra001111 MelikeDB doktorunuza gidin ama kahverengi leke eski kan ve yerleşme kanamasıdır içinde kalanlari atiyosun demisti bide pıhtı gelmişti çok korkmuştum ama çok şükür bebeğim saglikli sizde bir Dr unuza görünün önlem amaçlı
Tugcefurkan3142 Hamilelikte nerdeyse 5-6 ay çektim fitil verdi doktorum onu kullandım, şuan 39 hafta olduk oğlum ile. Doktora danışın
MelikeDB Katya1 uygulamadada öyle yazıyor çok az olduğu için doktora gitmedim salı günü kontrolüm var zaten