Papatyaaa4 4 kasımda çatlatma iğnesi oldum canım ekstra birşey yapmana gerek yok dinlen bol bol su tüketimine dikkat et yorulmamaya çalış abi hareketlerden kaçın doktorunun söylediği şekilde ilişki yaşaman yeterli kişiden kişiye göre değişen yan etkileri var kaşık ağrısı bel ağrısı gaz sancısı gibi ben bu belirtilere ekstra olarak kanamada yaşıyorum canım doktoruma sorduğumda normal dedi ama sende kanama vs yaşarsan mutlak doktoruna danış hakkınd hayırlısı olsun inşallah