SinemGeer 14.hafta da kızım olacağını öğrendim 💕 sanırım bu aylar hep kız bebek ayı. Herkes kıza hamile
zehranur123 SinemGeer daha cinsiyetinin kesin kız denilmesi için çok erken ben 17. haftamda erkek biliyodum bebeğimi 25.haftada kıza döndü😁 Yani biraz daha beklemelisin canım rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı🙇♀️
Deniz14 Umudumm benim doktorum da kız bebeğe daha çok benziyor demişti hatta detaylı ultrasonda bile göstermedi o doktor da kız bebeğe benziyor dedi en sonunda bacak arasını açtı doktorumuz direk pipi yok testis yok dedi😂
Kurtum Deniz14 benim oğlumda cinsiyet ine bakılacağı zaman bacaklarını iki yana açmıştı. Çok rahat gördük erkek olduğunu 😁😁
HalisEbruoban Pnar bende 22 haftamda ogrendim kizim olacagini kiz bebekler nazli olurmus gostermezmis hayirlisiyla ogrenirsin bi an once insallah😀😀
Bernaaa Ben 12+2 de öğrenmiştim kızım olacağını ama yinede çok ttedirgindim erken die.bugün kontrolüm vardı 16+4 teyim,çok şükür hala kız😇😘🙏💑💜💜👪
gulcins Bernaaa yaaaaa bu çok heyecanlı gözünaydın arkadaşım bende inşallah sana cuma haber vereceğim günler geçmiyor sabırsızlıkla bekliyorum bende 😂🐣🙈☺
gulcins Bernaaa arkadaşım yazdım ama görmedin 😍😍😍 bebeğim kızmış Allah’a şükürler olsun ki yine kız çıktı hemde kesin 🙏🙏🙏
Bernaaa gulcins çok sevindim arkadaşım,Allah kızlarımızı sağ sağlim,eksiksiz kucagimiza almayı nasip etsin inşallah😊😊😇🙏🙏
Cnhem Banada doktor 14. Haftada kız olabilir Desi ama 16 . Haftada erkek Dedi bu kontrolde tekrar bakıcaz bakalım
reinamm Smeyye 19 haftalık hamilesin bi tek cinisyet derdine mi düştün gerçekten? Hayır bacım değişmez.