Merhaba kızlar, ben bir buçuk yıldır folik asit kullanıyorum doktor tavsiyesiyle. Eşimle iki buçuk yıl uzaktık işinden dolayı ve ben doktorumun tavsiyesiyle o yokken de bu takviyeleri düzenli kullanmaya devam ettim. Bir yıldır da artık eşimle aynı evi paylaşıyoruz. Uzun süre kullandığım bu takviyeye ara versem acaba yanlış bir şey mi yapmış olurum? Çocuk istediğim için kullanıyordum bu zamana kadar