Kızlar şimdi hastaneden geldim dün post açmıştım sancım var diye hastaneden geldim 2 cm varmış açılmam sıcak suya girmem için falan eve gönderdi doktorum yarın açılmam olduğu ıcın doğumu normal olarak veya sezeryan olarak başlata bilirmiş kararlaştırıcaz çok tuhaf hissediyorum kendimiiii