Fehimesln neden doktor doktor gezsın kı? Ben de bu kız çocuğuydun benımde ıkı bobregımde vardı hala da hıc doktor doktor gezmedım hayatımda hıcde yatmadım konu bıle olmadı bu. Arada batın ultrasonuna gırınce büyüklük çıkıyor o da zorunlu olduğu ıcın degıl tamamen keyfı kontrol amaclı gırmıstım sorun olmadı hıc. Sadece ultrasonla bakacaklar 2-3 senede nur ölçüyü takıp edecekler o kadar. En fazla yaratacağı problem nedır bılıyor musun soguk havalarda üşütürse ıdrar yolu enfeksiyonu olmak başka hıc bır zararı olmaz korkulacak bır durum degıl. Olsaydı hastanelerden bu sebepten çakamayan bırı ben olurdum, ayrıca zaten doğumdan sonra genelı küçülüyor kendı kendıne