Merhaba arkadaşlar geçen hafta doktor muayene oldum hamile kalmak için bir sorun olmadığı söyledi kan değerlerim hormonlar vs her şey temiz çıktı combinol ilaç verdi 2 kasımda adet başladı şuanda bitti ne zaman ilişki olması daha doğru olur kaç günde bir olması konu hakkında destek olur musunuz