Darkparadisee ah canim benim gozune uyku dahi giremez simdi senin🥲🥹🥹 korkma diyemem cunku bana da cogu kisi korkma dedi ama icten ice hep korkum vardi o yuzden ne dersem diyim illaki icinde korku olucak. Ama sana bisi diyim mi o korku hastaneye gidene kadar oluyo. Hastaneye gidiyosun odana giriyosun beklemeye baslayinca korku heycana dönüşüyo. Biran once gelsinler doguma gideyim de bebegimi göreyim diyosun. Sana bisi diyim mi bu son saatlerinin tadini cikar o karninla, bebginin icerdeki hallerini, ne bilkm hareketlerini ezberlemeye calis. Karnini hep okşa, aynadan kendini seyret☺️ seni bunlar daha iyi hissetircek inan bana☺️ ben doguma gidiceg gece esimle bi saga bi sola derken uyuyamadik. En son esim atm den oara cekmem lazim simdi mi gitsen sabah mi diye dusunuyodu gece saat 3 felan bu arada. Dedim kalk simdi beraber gidelim uyku tutmuyo skildim daraldim zaman gecsin dedim. Neyse gittik geldik yattik ben bi 10 dk kestirmisim tabi yine derin uykuya giremedim. Baktim saat 5 bucuk 6 felan. Kalktim hastsne cantasini bosaltip tekrar yerlestirdim zaman gexsin diye. Sonra annem uyandi geldi yanima oglumun odasindaydik odayi izlemeye basladim felan derken aglamaya basladim o an oglum hareketlendi resmen anne hazirlan geliyorum dedi🥹🥹🥹 neyse esimi uyandirdim derken ciktik evden saat 7 de yatisim yapilcakti gittim odaya yerleştim derken doguma aldilar. Sabah 9.02 de dogdu oglum🥹🥹🥹🥹 ay cok duygulandim hungur hungur agliyorum suan bi yandan ogluma bakil bi yandan yazmaya calisiyorum. Bunlari neden anlattim onu da bilmiuorum sende kendimi girdum herslde o geceyi hatirlayinca duygu bosalmasi yasadim 🥹🥹 canim benim hayirli dogumun olsun saglikla bebeğini kucagina al insallah 🤲🏻🤲🏻 dualarim seninle aklimdasin ❤️ bende heycanlandim ya durduk yere😂 dogumdan sonra kendi durumunu bebisin durumunu haber ver kuzum tabi kendini iyi hissetiginde ❤️