Elos_1907 36 haftadayım midem aşırı yanıyor reflü çok ilaç gaviscon yüksek yastık hiç bir şey yaramıyor ayrıca hangi pozisyonda yatacağımı bilemedim göbeğim ağırlaştığı için sizler ne durumdasınız