Merhaba güzel anneler, bu benim 2. Hamileliğim ilki zorunlu sezaryen di ondan dolayı doktorum 2.içinde sezaryen günü verdi normalde yarın sabah genel anestezi altında doğumum gerçekleşecekti fakat dün birden sesim kısıldı bugünde burun akıntısı başladı bende doktorumla iletişime geçtim, bana eğer Spinal anestezi olursam yarın doğumu yapabileceğini söyledi fakat grip olan kişi genel anestezi olamıyormuş bu durumda benim tarihi pazartesi gününe çekti şimdi tek korkum kızım (bebeğim) Pazartesi gününü beklermi bu 3 günü nasıl bekleyeceğim ben şimdi nolur bana dua edin ilk doğumum travmam olduğundan bu doğumun planlı olarak gerçekleşmesini istiyorum inşallah pazartesiye kadar aksi bu durum yaşanmaz sizden sadece dualarınızda bana da yer vermenizi istiyorum 😢🙏🥲