Evet kızlar bebeğimizin adına sonunda karar verdik.
Bebitomun adı DEFNE teyzeleri 🥰
Alışveriş konusunda kendimi durduramıyorum. Bebek arabasını aldık bugün de ben annemle kendimi mağazada buldum bir anda. Annem bi yandan ben bi yandan neler neler aldık eee ailenin ilk torunu bizim de ilk bebeğimiz pek heyecanlıyız bu yazıyı yazarken de karnımda hanımefendi kıpır kıpır tabi 😍 Çok mu aldım acaba dedim ama annem yeni doğan bebeğin üstü çabuk kirlenir dedi. Ne diyelim feda olsun kızıma 😇 çok şükür bu duyguları heyecanları yaşatan Rabbime darısı isteyen dua eden herkesin başına 🌸