_Haticeee Selamın aleyküm arkadaşlar 25+5 haftalık hamileyim ilk gebeliğim aşırı akıntım ve kaşıntım oluyor lütfen yardımcı olurmusunuz ne yapsam iyi gelir bide bacak ve ayağımda kaşıntım oluyor çok sinir bozucu.
Canderinsumeltem _Haticeee canim buyuk ihtimalle bi enfeksiyon vardir buyuk olasilik mantar olabilir sirke cok iyi geliyor ama sen yinede bi doktoruna sor .
kizbebekannesii _Haticeee bende hamılelıkten önce de vardı hamıleyım hala var. Mantardan oluyor maalesef. Doktorunuza söyleyin fitil verir biraz rahatlatıyor bir de krem verir o ds iyi geliyor ama ben sirkeli su ile yıkıyorum wcde ve intim jel kullanıyorum dışardan kaşıntıyı en çok onlar önlüyor. Yok edemedim ama azalttım en azından.
petitehatunn _Haticeee sirkeli suyla taharet alın sürekli. biraz yanacaktır ama gayet iyi geliyor. Varsa evde ev yapımı yoğurt koy pede yatana kadar değiştir. o da çok iyi geliyor. Bol bol yoğurt ye kefir iç. Sürekli devam edersen mantar geri gelmiyor
Canderinsumeltem _Haticeee valla kuzum bana olmadi bendede var hala da kasiniyo akintimda cok ama bol.bol su iciyorum sirkeyle yikiyorum doktor fitil verdi kullandim hic bi ise yaramadi
kizbebekannesii _Haticeee nasıl kullanılır derken ? Vajinanıza atıyorsunuz geceleri işte daha önce hiç fitil duymadınız mı 🙄
Emineyagmur Canderinsumeltem evet denedim kaşıntıyı kesinlikle alıyo ama gecici tabi doktora başvurmak gerek
Polo _Haticeee dr na sorman lazım. İdrar testi yapacaktır. Ona göre ilaç verir. Yıkaman için şampuan verir. Burdaki bitkisel önerileri dikkate alma bence. Şuan en önemli organlardan biri, ondan doktoruna sor
Sezenkarademir _Haticeee bende de aynı sorun vardı doktorum fitil verdi şimdi onu kullanıyorum rahatladım. Doktorunla konuş canım.
Elyademirhan Kızlar merhaba bendede var son 3 4 gündür akıntı kaisnti doktorumu aradım pazartesine pandevu aldim mahvetti beni ya 32 haftalık hamileyim hangi sirke suyunan yıkanmak lazım şimdilik onu yapım bari